sämsta bloggningen..

Jag vet.. jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Igår ville jag inte vara osocial med mina kompiasar och idag så hade jag inte ens en tanke på bloggen om jag ska vara helt ärlig. 

Kvällen igår var i alla fall jätterolig. Vi började kolla på Scream 4 men tyckte sedan att den var långtråkig så vi började busringa och åt goda marsipanbakelser. Vi åt god hemmalagade små pizzor, mycket godis och chips och drack myycket läsk, vi hade jätteroligt verkligen. Vi blev dock lite besvikna på attt stormen aldrig riktigt kom, eftersom det skulle vara så perfekt (som pricke över i:et) när vi hade en halloweenfest. 
   Vi somnade vi 00.00-01.00 tiden och vaknade vid 9.00. Vi låg kvar i sängarna och jag låg och snackade med Wilma och allt möjligt, bästiiiie <3 Sedan lagades det American Pancakes med massor av gott till som choklad (mörk och vit), socker, kanel, vaniljsocker och grädde sedan juice, möjlk och hemmagjord varm choklad. Så gott!

Gick hem vid 14.15 och var hemma ungefärg vid 14.30, ppackade upp lite och sedan så drog jag mig ner mot stan för att möta upp mamma då jag skulle till tandläkaren. Inga hål och tänderna såg bra, lite tandsten (tror jag) och sedan berättade han varför min käke knäcker och vad det berodde på. Jg spänner den hela tiden, dag och natt så måste typ ha öppen mun nu, haha. Jättejobbigt är det eftersom jag måste koncentrera mig på det, och oom det inte hjälper kommer jag få en mjuk bettskena. 

När jag kom hem hade jag en liten fotoshoot med Hanna, sedan gick vi till henne och förde öer bilderna till datorn. Sedan drog vi till godisaffären och köpte lite godis och läsk, och inte nog med det vi köpte mat från 7:ans gatugök, hahha, nyttiga.. men det är ju typ halloween nu ;)
   SEdan kom vi hem till henne igen och åt, sedan så spelde vi sims HAHA. Kollade också på Montasamiz vänner (heter det så?) och jag gick sedan hem vid 21.30. Vi hade roligt och vi ska antagligen träffas imon efter att jag har ridit Crespo. Vi bor ju på samma gård så det blir mycket lättar att ses då :D
   Känt varandra hela liveet, gått påå dagis tillsammans och skola och bott på samma gata så vi är är vääldigt nära kompisar!

Bilder från fotoshooten kommer!

Sminkade mig jättemycket så jag skulle se ut som en docka. Men det gick bort lite sen...så man ser inte på bilden så bra :/

HAHAHA, hade lösögonfransar!
Våran goda frukost/brunch

//Julia

Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0