Kvällen

Shoo

Jag åker hem i morgon från pappa, vi har åkt flygplan hit och då ska vi också åka de hem.. Och har har ju inte åkte flyg sen jag var i Kroatien sist och de varvet tag sen, och jag har då glömt hur de kändes osv.. Jag var fan nervös.. Man fick lock för öronen hela tiden... De var så obehagligt. Men de är bättre med flyg, än tåg.. Flyget går snabbare.

Och idag fick jag tillbaka min mobil för den.har varit på lagning i 2 veckor nästan 3veckor och under den tiden klarade jag mig utan mobil, dvs utan instagram,snap,kik osv.. De var rena helvetet, jag som alltid håller på med min mobil.

Men nu ska jag fortsätta snapa och hålla på med min mobil och samtidigt koll påå min serie! Sen ska jag sova när jag blir trött.

Natti från mig. Selma






Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0