Julia Rosengren

Hej! Jag som sitter här bakom skärmen heter Julia. Jag är född i juli 1999. Just nu 14år.
Jag älskar allt som handlar om mode och även inredning, på min fritid gillar jag att shoppa, vara med mina härliga kompisar och såklart hänga i stallet. Jag rider 3-5 gånger i veckan. Två gånger i veckan på Göteborgs fältrittklubb i en tävlingsgrupp, hoppning ponny, och en vanlig ridgrupp. Jag tävlar även vissa söndagar. På måndagar och någon till dag i veckan (ibland) rider jag en privathäst som står ute på hissingen. Han är en travare född 2000, en brun häst som är väldigt kraftig. Jag rider med en av mina bästa kompisar Sara som jag även går i samma klass med. Jätteroligt är det! Man ser verkligen hur man utvcklas!
 
Jag älskar även att fotografera, jag gör det ibland, både macro bilder, photoshoots med kompisar och bilder på när kompisar rider upp till hög nivå inom ridsporten. Jag fotar då med min Canon EOS 1100d, en super bra kamera som är bra för en amatör fotograf (like me).
Jag hade inte tänkt skriva värsta romanen så om ni vill fortsätta att läsa om mig så kan ni följa bloggen dagligen så kommer ni tillslut få veta massor :D
 
Puss, Julia
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0