Hemmakväll

Blev en mysig hemmakvälll nu ikväll. Regnet öser ner ute, men det är ju så mysigt då att sitta hemma i soffan under en varm filt i myskläder med Solsidan på TV:n. 

Imon ska jag ställa klockan på 08.15 vilket är ganska så segt, jag ska träffa Sara på Marklandsgatan 09.20 för att vi ska ta den buss tillsammans till en nyöppnad hästbutik Horsemeup. Dom har en webbshop som nu har startat upp en affär i Göteborg, Västa Frölunda. Om ni vill ha mer information om den eller kanske shoppa från deras Webbshop kan ni gå in på horsemeup.se. 
Dom har massvis av märken, både billga och lite dyrare. 

Sedan åker vi till Frölunda torg för att shoppa godis, läsk och snacks till kvällens Halloweenparty med dom bästa tjejorna. Galet kul kommer det bli!
    Jag måste även köpa lite Haloweensmink till min sminkning som jag ska göra :D
Bild kommer ;)

Puss, Julia



Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0