Fredagens ridpass!

Bara så ni vet så har jag ingen mobilen för tillfället... så de är svårt att blogga. 
Jag slutade halv 2 idag, älskar fredagar för de är min tidigare dag.. alla andra dagar är typ 3 och 4 till och med halv 5. Ialla fall så var jag hemma vid 2 och sedan skulle ja träffa Julia på spårvagnen ( 3:an) men precis när den var vid hållplatsen och jag såg Julia så glömde jag min påsen hemma med ridkläder och allt annat som låg där,då så Julia fick gå och vi gick hem till mig och hämtade påsen ;) Sedan tog vi nästa spårvagn..
 
Sedan åt vi cafet och typ pratade om livet och mycket haha! Sedan skulle vi rida, jag hade Racheal som vanligt och Julia - Foxy och Sofie-Carla.  Vi hade hoppning och vi övade öga för språnget och kunna reglera galoppen dvs korta och länga..! Rakeln var ganska pigg på framridningen och i galoppen, men när vi skulle börja hoppa så lyssande hon så himla bra på halvhalterna och hon var bara super duktig!! Hon var framåt men lyssnad ejätte bra, och vi fick jätte fina språng och de gick super!

Är skit nöjd!!   Sedan åkte jag hem med Julia och Dana :**  När jag kom hem så åt jag och sedan pluggade jag... Jag har varit såååå jävla trött denna veckan så jag kan ba soav i ett helt år känns de som xD Nu skypar jag med en kompisss ;) Ska snart lägga miigg
 
Selma 
 
 
Min fina älskling :*  ↑
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0