Espresso house

Efter skolan åkte jag, Wilma och Sara ner till Espresso house i Nordstan för att plugga på ett roligare och trevligare sätt. Vi beställde fika, jag tog en yoghurt med müsli och honung och en vit choklad varmchoklad (det blev ett väldigt konstigt namn på det) med grädde, kolasås och mini-marshmellows. Så god! 
Vi satt där ett tag och pluggade och pratade. Myyys. Sedan gick vi i lite skoaffärer för Wilma letar efter ett par nya vinterskor ;)

Sen mötte jag mamma vid Kopparmärra (den gröna statyn på Kungssportsplatsen) och vi handlade lite mat. Vi var så slöa och köpa kebab, men gott var det. 

Nu sitter jag i min ensamhet i mitt rum och pluggar ;)

//Julia




Kommentarer

Skriv en kommentar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0